måndag 4 april 2011

Up to speed!

Nu har det gått en vecka sedan min sus-och-dus-helg. Denna helgen var liiite annorlunda jämfört med den förra.

Det var tjejhelg
i Lund med gamla och kära gymnasiekompisar. Jag och min vän Johanna var uppe med tuppen innan frukost och drog ut för timslånga promenader både lördag och söndag.
Lördagskvällen var ytterst behaglig. Småsmutt på rödvinet, inte mer än ett halvt glas under hela kvällen, och inte ens sugen på cigg. I vanliga fall hade jag hängt därute i trädgården med de andra söta syndarna, men den här gången hade jag inte en tanke på att joina. Jag var lite nervös för att jag skulle vilja falla tillbaka i mönstret men nej, alltså. Dock
fick isodieten stå tillbaka en smula till förmån för lasagne och Gino. Men det var värt det. Japps.
Joggingtur
på 25 minuter i sällskap av väninnan Sara innan lunch på söndag.

Är pigg, nyter, nykter, präktig
och stolt över alltihop.

Känner mig lätt nyfrälst och nästan lite påfrestande i min nya präktighet, men för mig känns detta som det enda rätta just nu.


(Tur att champagne faktiskt är hälsosamt i måttliga mängder, för det längtar jag våldsamt efter!
)


Det var vår nere i södern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar