tisdag 15 mars 2011

Dag 15, freschhhh

Nu är det bannemej officiellt! Jag SER fräschare ut! Hela två kollegor, Lotten och Ola, påpekade min tydligen uppenbara freschness idag.

Färre rynkor sa den ena. Gått ner i vikt, sa den andre. Tackar tackar, sa den tredje, det vill säga undertecknad.


Japp japp, jag känner mig strålande pigg och nyter. Klar i huvudet och en massa ork i kroppen.


Det har nu utkristalliserat sig vad jag saknar absolut mest av det jag har uteslutit under nu två veckor och det är, utan konkurrens, kaffe latte och ljust surdegsbröd. Ja herregud, vad detta skall återinföras. I måttlig mängd. Naturligtvis.

Och jag börjar faktiskt vänja mig så smått med den frulle jag tvingas välja om jag vill äta här i huset.


GI-frulle med ägg, skinka, tonfiskröra och tomat. Och så en te på det med laktosfri mjölk.


Lätt löparpass på TV4-gymmet efter jobbet. Artur Ringart sprang på maskinen bredvid. Han har gått ner massor i vikt med hjälp av isodieten och blivit av med sin diabetes på köpet!
Heja isodieten och heja Artur, heja dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar